Modellanpassad sökning
Information
Garantiservice
Kontakta berörd verkstad innan inskick, via mail: support@dbakuten.se
Den defekta produkten skall emballeras väl och paketet ska även innehålla:
- En kopia på ditt kvitto.
- En så detaljerad felbeskrivning som möjligt (där även serienummer skall noteras).
- Alla tillbehör som kan behövas skall medfölja, tex fjärrkontroll.
- Det måste även finnas med en returadress så att produkten inte kommer bort.
- Adresslapp får ej sättas direkt på originalförpackningen.
Retursedel att skriva ut hittar du här: Retursedel »
Du som kund betalar för returfrakten. Om vi, efter undersökning, bekräftar att felet täcks av garantin så får du pengarna tillbaka för returfrakten.
Köp returfrakt från oss här: Returfraktsedel »
Om inte garantifel konstateras (tex vid felaktig inkoppling) så kommer fraktkostnad och undersökningskostnad från serviceverkstad, att debiteras. Vi rekommenderar Er därför att kontrollera inställningar och inkopplingar en extra gång.