Modellanpassad sökning

Visa

Information

Kontakta berörd verkstad innan inskick, via mail: support@dbakuten.se

Den defekta produkten skall emballeras väl och paketet ska även innehålla:

  • En kopia på ditt kvitto.
  • En så detaljerad felbeskrivning som möjligt (där även serienummer skall noteras).
  • Alla tillbehör som kan behövas skall medfölja, tex fjärrkontroll.
  • Det måste även finnas med en returadress så att produkten inte kommer bort.
  • Adresslapp får ej sättas direkt på originalförpackningen.


Retursedel att skriva ut hittar du här: Retursedel »

Du som kund betalar för returfrakten. Om vi, efter undersökning, bekräftar att felet täcks av garantin så får du pengarna tillbaka för returfrakten.

Om inte garantifel konstateras (tex vid felaktig inkoppling) så kommer fraktkostnad och undersökningskostnad från serviceverkstad, att debiteras. Vi rekommenderar Er därför att kontrollera inställningar och inkopplingar en extra gång.