Modellanpassad sökning

Visa

Garantiservice

Kontakta berörd verkstad innan inskick, via mail: support@dbakuten.se

Den defekta produkten skall emballeras väl och paketet ska även innehålla:

  • En kopia på ditt kvitto.
  • En så detaljerad felbeskrivning som möjligt (där även serienummer skall noteras).
  • Alla tillbehör som kan behövas skall medfölja, tex fjärrkontroll.
  • Det måste även finnas med en returadress så att produkten inte kommer bort.
  • Adresslapp får ej sättas direkt på originalförpackningen.


Retursedel att skriva ut hittar du här: Retursedel »

Du som kund betalar för returfrakten. Om vi, efter undersökning, bekräftar att felet täcks av garantin så får du pengarna tillbaka för returfrakten.

Köp returfrakt från oss här: Returfraktsedel »

Om inte garantifel konstateras (tex vid felaktig inkoppling) så kommer fraktkostnad och undersökningskostnad från serviceverkstad, att debiteras. Vi rekommenderar Er därför att kontrollera inställningar och inkopplingar en extra gång.